I did it

OKEJ, nu var det gjort! Beställde precis hem en Ipodhögtalare. 1059 spänn gick det på, med frakt och allt, jag är nöjd.
Det var jävligt krångligt i och för sig, haha. Vi satt här framför datorn, jag, mamma, Runo och mormor och alla såg lika förbryllade ut. Såg förresten nu att mamma glömde sin digipass här, om jag ska logga in och sno lite pengar? Ah, eller så gör jag inte det.

Lite senare, efter jag käkat, ska jag ta mig ner till LP och så ska vi in på Lotta på Liseberg! Imorgon ska vi paddla kanot, på onsdag blir det förhoppningsvis lite grill i Frillesås och på torsdag ska jag äntligen träffa Karin! Sen är det fredag och då är det bara en vecka kvar tills vi ska dra till Varberg, så nice va. Något som är lite tragiskt är att sommarlovet i princip snart är slut, men konstigt nog är jag ganska nöjd med det. Det får gärna vara lite fina sommardagar och kanske en fest eller två till, men annars är jag väldigt redo för höst, på något konstigt sätt..

Låg och tänkte lite igår, och när jag fyller år, då ska jag bannemig ha maskerad. Fatta va kul!? Jag har inte haft något när jag fyllt år på väldigt många år nu så det ska jag nog kunna övertala mamma till, hehe.

Var och hämtade ut min lön förut idag också. Femtusentvåhundratjugo kronor. Fasen va nice. Mitt liv äger. Jag äget. Ciao!

Kommentarer
Postat av: k

haha ja, äntligen.

söte. det ska pisseregna iofs, men vi hittar på nått.

2010-07-26 @ 17:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0