Hår-dilemma och tropisk värme

Fan va alla klagar på värmen! Är det inte det här vi har längtat efter? Suktat efter alla snöiga dagar i typ mars? Jo, precis! Så sluta klaga då! Inte ens jag klagar, som har soleksem, hallå?
Fick lite på ryggen idag och känner till och från på mina händer och fötter, men annars klarar jag mig prima. På med en tröja bara så löser det sig.

(Värst vad positiv jag blev då, vad hände där liksom?)

Mitt sjögräs-hår ni vet? Det är fortfarande kvar... Har inte hittat ett lämpligt tillfälle än att byta ut det. Har gått med det hela dagen och även badat med det två gånger. Kanske inte det smartaste.. Nu är i alla fall den stora frågan ifall jag ska försöka reda ut det innan jag duschar eller efter när jag haft 3 ton balsam i?


Jag tror att jag har fattat grejen med att håret blir som dreads om man inte borstar det...


Volymen är i och för sig inte helt fel..

Fast jag kan klara mig utan detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0