Tredje inlägget idag, rekord?

Jösses vad duktig jag har varit idag! Jag har gjort allt jag skrev att jag skulle och lite till. Nu ska jag dessutom gå och lägga mig vid 9 så att jag orkar gå upp imorgon också. Och nej, tro inte att jag vill vara i skolan, men jag är helt slut efter att gått upp 06.15 idag så jag behöver verkligen sova.

Har alltså redigerat klart 4 av 5 mappar bilder, satt upp min kalender på väggen, bestämt vad jag ska ha på mig imorgon, städat, putsat mina skor, varit ute och gått, pluggat (lite grann i alla fall, bättre än inget alls) och tagit reda på vad det är som tickat i mitt rum och fixat det.
Kan alltså gå och lägga mig med gott samvete.

Dessutom ringde Daniel och Lasse precis och frågde om dom kunde få köpa en julmust av mig, haha. Fråga mig inte varför, de har väl glömt köpa cola och ska antagligen lana eller något liknande. Godhjärtad som jag är sa jag självklart så de är väl på väg hit snart kanske..

Slänger in en bild eller två och går och lägger mig sedan! Puss




bästa bror ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

SV: Vad kan man inte gilla med den.

2010-01-07 @ 00:02:36
URL: http://mlkaelaaa.blogg.se/
Postat av: julia

emil <3

2010-01-07 @ 12:10:16
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0