Pizza à la Linn

Tro det eller ej, men jag har lyckats laga en hel pizza själv! Och: Den blev god!!
Mina matlagningskunskaper är minst sagt begränsade och även om det inte är det svåraste på jorden att göra en pizza så är jag ändå ganska stolt över mig själv..
Fick precis ett sms av Benjamin om att jag får öppna en restaurang och han erbjöd sig även att vara servitör så jag ska nog fundera allvarligt på detta förslaget. Det hade ju varit något att se honom springa omkring i söta kläder och servera folk hit och dit menar jag!

Jag mår bättre nu, tror jag. Jo, det gör jag nog minsann. Det kanske behövdes ett bryt och lite helg? Troligtvis. Givetvis Malle. Där har vi ett till!

Hm, egentligen har jag nog inte något att skriva. Eller, jag skulle kunna skriva vad jag tycker om det vi lyckades komma in på och diskutera på Samhällskunskapen, men det skulle nog ta lite för mycket energi och tid. En annan gång, kanske. Jag ska som sagt inte säga för mycket för i den här bloggen vet man aldrig riktigt, hehe.

Nu ska jag försöka smälta min utomordentligt goda pizza och fortsätta vänta på min pojkvän. Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Givetvis!

2010-01-24 @ 20:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0