lycka till...

Förlåt, men jag måste få ur mig det:

Kan ni inte bara lägga av att bete er som treåringar?! Jag dööör. Allvarligt. Vi går fan på gymnasiet, inte i första klass i grundskolan. "Jag är lyckligast i världen, älskar dig mest!!!" Ehh, hallå? Ni har varit tillsammans i en kvart? Frågade ni chans eller? Jag blir bara så arg. Man älskar inte någon mest av allt i hela världen efter en dag. Man kan tycka om varann mycket men man är fan inte lyckligast i världen och superduperkär och allt sånt där efter en jävla dag. Hallå, chilla på det? Mmmmmoooogeeetttt. Typ så känner jag. Gud. Vilken nivå.

Och är man ihop eller tillsammans eller ett par eller vad fan ni nu kallar det så kan man väl i alla fall heja på varandra? Jag hade aldrig i hela mitt liv gissat på att det var som det är om ingen hade sagt det till mig. Och så länge? Hallå? Vilken klass går ni i? Uppenbarligen samma som de ovan. Herre min gud. Väx upp eller något, vi fyller 18 nästa år. Då är ni menade att vara vuxna människor.... Hmm.. GOOD LUCK!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Så jäkla rätt! Håller med dig till 110% dääär. uffff.

2010-01-13 @ 19:25:38
URL: http://josefinatthedisco.blogg.se/
Postat av: linnea

haha, vem är det du snackar om? :P

2010-01-13 @ 21:24:46
URL: http://dinlinnea.blogg.se/
Postat av: MICHAN!!!!

I AGREE!!! blir pissed off på det!

2010-01-13 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0