Lite mer Pirates of the Caribbean

Ja, som väntat så fastnade jag framför filmen! Dock den extra skivan jag fick med "Bonus Features". Det är mer än helcoolt att se hur dom gör allting.
Visste ni förresten att han som spelar Bill eller vad han heter i Love Actually, ni vet, han som sjunger den där fula versionen av låten som man alltid får på hjärnan? I alla fall, det är han som är Davy Jones! Och Keith Richards i Rolling Stones (Ja, jag fick kolla upp på nätet vilket band han spelade i) är Jack's pappa, som jag inte minns vad han heter nu bara för det.
Det är annars helt galet hur mycket pengar dom lägger ner på specialeffekter, musik och allt annat. Det måste gå flera miljarder.

Och ja, i slutet på trean så var det en scen där Elizabeth och en liten pojke stod vid havet och såg när Will kom. Det var lite klurigt eftersom den kom efter alla eftertexter. Jag menar, vem sitter och kollar på alla eftertexter egentligen?

Pengar är förövrigt rätt svårt att få grepp om. För alla pengar som man betalar går ju till någon annan som i sin tur kommer betala med dom som i sin tur kommer betala med dom osv. Så egentligen borde det ju finnas lika mycket pengar hela tiden? Det är också rätt klurigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0