14 januari, 2010

Josefin har helt rätt, dagis kallas det.

Jag har egentligen inte så mycket att skriva om. Ska knåpa ihop det sista med Linnéas present, hehe. Jag vet att du är nyfiken hjärtat! Men det får vänta tills imorgon.

Annars har jag MVG i Matte A, hur bra är man inte? Jag ska nog börja säga det minst en gång om dagen, att jag är bra alltså. För det är jag egentligen. Även när jag tycker att jag inte duger till något och är sämst i världen så är jag riktigt bra. Det finns inte mycket att klaga på. Jag är en positiv människa, jag har underbara vänner runt omkring mig, jag är bra på innebandy (ibland i alla fall) och mina betyg kan inte en kotte klaga på.
Ville bara få sagt det. Tror inte det lär skrivas så ofta här, hmm...

Just det! Jag och mamma gör julgodis. Så vi har till jul liksom!

Eh nej, inte så vi har till jul.. Vi missade bara att göra det innan jul och ja, bättre sent än aldrig!

Linn ringer till Eric men han svarar inte.
Linn: Men svara då ditt köttmongo....
Klick
Eric: Sa du köttmongo?


Rasmus Henriksson är söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0