31 januari, 2010

För tillfället har jag 4 saker att berätta:

1. Sverige vann VM-guld i bandy mot Ryssland! De gjorde det dock onödigt spännande med att låta det blir 5-5 och tvinga oss till en förlängning. Där satt vi i bilen hem som på nålar och bara hörde om hur Ryssland forcerade framåt mot vårt mål och så tillslut satte Mossberg bollen i nät så att de vann.

2. Jag hörde på radion idag att muslimer i Danmark är ovanligt antisemitistiska. Tyckte det var ganska komiskt. Jag menar, en muslim i Danmark som hatar judar?

3. Jag har glasögon, men trivs inte alls i dom så jag har alltid linser. Jag tycker det är smidigast med endagslinser så det kör jag på. Bara att ta ut och slänga när jag känner fört. De ska helst inte sitta i för länge då eftersom de bara är gjorda för en dag, men jag är alltid så lat så jag orkar aldrig ta ut dom när jag känner hur jag behöver blinka lite extra för att se något. Det slutar alltid med att jag så gott som drar ut hela ögat när jag ska ta ut dom och det gör ont som fan. Varför lär man sig aldrig?

4. Jag är trött, hur mycket jag än sover, och jag förstår ingenting av mitt kemiprov jag ska skriva på torsdag?

Känner att jag är positiva klubben nu, men va fan. Vem är glad på söndagar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0