26 januari, 2010

Hm, har suttit här och funderat på ett inlägg en stund. Kan börja med att säga att min mamma är världens snällaste som tänker betala det nya objektivet jag vill köpa och ett uv-filter till det!

Sedan så håller vi på med något sk. projekt i skolan som ingen av lärarna har det minsta koll på som bara gör mig alltmänt stressad och förvirrad. Vi vet när det ska vara klart, men inte hur mycket tid vi får i var och ett av ämnena. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra men vi vet att vi ska göra massor. Lärarna har svårt att svara på frågor för de har pratat ihop sig otroligt dåligt så allting är bara så himla förvirrande.
Jag blir jättestressad när jag inte vet vad jag ska göra.

Nu har jag även skickat iväg ett mail om sommarjobb, tänkte att det kanske vore något. Tänkte även läsa engelska och försöka få lite klarhet i vårat projekt ändå. Det blir nog bra tillslut. Benjamin talade om för mig att jag skulle vara med Rasmus på lördag och att han kanske skulle vara med... Det är spännande när andra talar om för en själv vad man ska göra!

Take care m8s.
(Hehe, jag är så himla c00l)


Såhär känner jag mig just nu! (och ja, jag har upptäckt det roliga med cambilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0