13 januari, 2010

Idag har jag nätt och jämt lyckats hålla mina ögon öppna, och det är ingen överdrift. Jag har varit så sjukt trött så jag vet bannemig inte vart jag ska ta vägen.

Ska träna idag, det är rätt gött ändå. Även om jag inte känner alls för det. Har lyckats låta bli att äta godis och sånt där riktigt länge nu, go mig! Och snart är det fredag och jag har aldrig längtat mer..

Var ju förresten hos läkarn. Han sög. Men i alla fall, det var inget fel på mig, möjligtvis var jag lite tjock över ryggen där jag har ont. Han tyckte vi skulle gå till sjukgymnasten men det orkar jag nog inte. Kommer ändå bara få massa löjliga övningar som jag ändå inte kommer göra. Hoppas att det är något allvarligt så jag får bestående men och kan komma och knäppa honom på näsan. Ungefär så känner jag. Jag tycker verkligen inte om att gå till doktorn. Man känner sig så, korkad? Dom typ ser ner på en och det är precis som att dom tänker: Varför är du här nu då din klenis?
Nej, det gillar vi inte.

Nu ska jag pilla lite med småsaker, kanske knåpa ihop en liten extra present till världens bästa vän som fyller år på lördag. Lite plugg ska jag nog hinna med också. Puss mina vänner!

Kommentarer
Postat av: julia

du och ditt hat mot svensk sjukvård..

2010-01-13 @ 17:23:37
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0