070110 eller 100107?

Hallå i stugan.
Idag har jag gjort min första skoldag detta året, hmm.. Vi hade franska och var sedan på reningsverket. Allt var brunt och äckligt och det stank, inget att rekommendera. Jag och Frida sprang sedan tappert till bussen för att hinna med en som det senare visade sig inte ens gick. Vi tog istället buss 746 som till min lycka körde omvägen förbi min hållplats.
Därefter mötte jag upp min bror och drog honom i en egen designad pulka halva vägen hem.
Nu sitter jag här och solen har precis gått i moln så jag slipper bli bländad.

Mamma har fixat tid hos läkarn med tanke på att jag mått så konstigt på sistone. Oturligt nog så är tiden i Åsa, 45 minuter innan det är menat att jag ska skriva Svenska-prov i Kungsbacka. Får se hur jag löser detta. Vill ju helst inte släppa tiden eftersom det är så svårt att få en ny. Det löser väl sig så småningom, som allt annat.

Funderar på om jag ska sätta mig och göra lite matematik, har dock ingen aning om hur långt vi ska ha kommit. Gör väl några sidor. Det skadar ju aldrig att ligga före faktiskt. Min hjärna börjar vakna ur sin vinterlovsdvala, äntligen.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0