010110..

Ja, igår blev väl inte riktigt som det var planerat kanske, men det gick tillslut.

Är det meningen att man ska känna något nu? (Varför smyger det runt en katt på min tomt undrar jag också?) Är det nu man ska känna att "WOHO, nytt år - nytt liv!" eller "Yes, 2010 kommer bli så bra!" ?
För så känner inte jag. Jag fryser och har ont i magen. Jag är tom liksom, och min lins skär in i mitt öga.

Vet jag vem jag är? Jag tror det, men hur vet man det? Hur är man säker liksom? Nej, jag vet nog inte ändå. Eller, skit samma. Varför ska man veta det?

Funderar på om jag ska göra några havreflarn, men om jag gör det så får jag nästan göra till alla, och vi är 9 pers just nu.. Det blir ganska många havreflarn liksom. Dock är jag riktigt sugen så det kanske blir det ändå.. Får fundera på det alltså. Behöver något gott nu när jag bestämt mig för att redigera klart mina bilder. Kanske till och med ska ta med datorn till köket så att jag inte har något internet? Hm, det tål att tänkas på.

Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0