Sunshine!

Ciao!

Jag är ledig från skolan, hur nice är inte det på en skala? Kanske hur nice som helst?! Troligtvis..
Anledningen är i alla fall att det är för mycket snö på taken så det är så kallad ras-risk. Underbart säger jag. Vilken unges största dröm är inte att skolan ska bli inställd för att det är för mycket snö? Precis!

Idag har jag vaknat upp, all alone, hos världens bästa pojkvän som tyvärr var tvungen att gå till skolan, den stackarn. Sedan plockade jag och mamma upp Linnéa och så åkte vi hem hit och fotade. Tror att det blev riktigt bra, ska kika igenom bilderna snart.

Annars tror jag att jag ska dra mig till sängs ganska snart, jag är galet trött.
Det slog mig precis att min bror inte är ledig från skolan imorgon som jag, för han praoar och sover hos min moster. Ibland är livet ganska bra faktiskt. Särskilt med tanke på att jag kan spela så högt jag vill nu när han inte bor i rummet bredvid!! Livet leker för tusan.


(nej, jag orkade inte ladda upp en ny bild så tog en som jag redan haft, ehe.)

Kommentarer
Postat av: JenniferEllinor

Eller hur? Jag var bra orolig ett tag där...

2010-02-22 @ 21:24:00
URL: http://jenniferellinor.blogg.se/
Postat av: julia

snygging

2010-02-23 @ 14:18:51
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0