Idioter är vi allihopa

Hey bloggen.

Min bror är dum i huvudet, ville bara säga det.

Min andra bror är rätt kul.
Emil: (sjunger) Åh, åh va det är skönt å va naken. Slänga me snabeln o vicka på baken. *Paus* Men du, är det en elefant som sjunger den låten eller?

Emil: Men, varför kan inte jag spänna mina muskler?
Simon och Linn i kör: För du har inga!!

I alla fall, jag fick ett smärre utbrott på Simon idag. Jag åkte ner för backen och så åka min lins ut. Eller, den vek sig typ. Så jag stannade, fick tag på den och skulle precis sätta i den i ögat igen när Idioten number one (Som förresten gick ut på balkongen nu, ska man låsa ute honom kanske?) kommer och skvätter galet mycket snö över mig. Linsen kunde jag drömma om så efter det fick jag åka med en lins och se helt skevt. Blev så jävla arg va. Den killen tänker ju inte över huvud taget. Kunde han inte se att jag stod och höll på med något eller? Jag hade tagit av mig vantarna, glasögonen och var jättekoncentrerad, hallå eller? Inte nog med det, han är typ dålig i magen eller något så han lägger riktigt vidriga fisar hela tiden så det stinker som fan i vårt rum. Han började resan med att klaga över mina filmer jag tagit med mig när jag till och med bad honom ta fram några innan vi åkte. Men nej, det behövde han inte. Men han ska fan klaga över mina filmer. Så jävla puckad.
Sen när han inte har något att göra så håller han på med Emil hela tiden, så jääääääävla jobbig. Killen har ju inga gränser heller. Han vet inte när det räcker.

ÅH Gud, jag är såååå trött på honom. Kan han inte bara irra bort sig i backen och komma tillbaka på lördag morgon när vi åker hem? Idiot.


Annars har vi det bra, haha. Jag har lyckats bränna mig i ansiktet så det svider som satan bara. Särskilt läpparna, tyckte mig ana en blåsa på underläppen...
Jag har varit och hyrt snowboard så det ska jag testa imorgon, wish me luck säger jag bara. Sist jag testade gick det ju inte så himla bra.... Haha, jag kom aldrig upp i liften typ så jag gav upp efter två dagar. Men nu är det ju bara sittliftar eller gondoler så det blir väl inget problem, förhoppningsvis. Sen är backarna lite längre också så jag ska nog kunna lära mig lite i alla fall. Har en känsla av att det faktiskt kommer gå bra, fråga mig inte varför.

Runo har ryggskott också, den gamle mannen.. Det är inte mycket med honom alltså.
Nu ska jag gå in i duschen, vi ska äta fondü (?) halv sju så jag har lite bråttom. PUSSIS


Kommentarer
Postat av: Moster in sweden!

Så sjukt kul att gnusen har hittat tillbaka till bloggen, synd att hon behövde åka ända till österrike för det bara, men men!! kram!!!

2010-02-18 @ 10:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0