Home, sweet home

Ja, jag och Linnéa är sötare än sötast i vår video!

Idag kom vi hem, en dag tidigare än planerat eftersom vädret sög sista dagen. Vi packade då ihop oss och åkte hem. Runo körde som en idiot sista biten så att vi hann med färjan och var väl hemma här vid 10 någon gång. Det första vi fick göra var att skotta heeeeeeeeeeeela parkeringen. (För er som inte vet är den fett stor) Det tog en bra stund och var jättejobbigt, haha.

Vi käkade även frukost på McDonalds. Jag drack kokande choklad så min tunga är helt bränd och svider as hell. Just as you know.

Ja, det var väl typ allt jag hade att säga, tänkte gå och lägga mig nu. Är helt slut efter mina fem timmars sömn jag fick på båten.

Peace ♥

Linnéa kan vara bäst, Eric också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0