Grattis i efterskott Elin Åkeson!

Grattis i efterskott Elin Åkeson som blev 16 år igår!



Hm, igår blev väl inte riktigt som det var tänkt.. Men, bor man i ett jävla kollo så får man väl skylla sig själv, eller något?

Jag är bara så himla trött, kan alla inte bara lägga ner? Den säger det till den som säger det till den som såklart får höra en helt annan historia. Så går det genom en person som förövrigt inte kan säga ett jävla ord rätt. Såklart det blir fel? Åh, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta längre. Kommer det här någonsin att fungera?

Annars (ja, jag skriver det helatiden, jag vet) så snöar det igen, men senare ska det börja töa eller regna. Det ska bli spännande att se hur lång tid det tar tills vi får gå i skolan igen.. Det kommer ju bli helt slaskigt och så nu när det snöar och sedan ska det frysa på igen och då kommer det bli rena isbanan på vägarna, spännande!

Shoppingsugen är jag också... Ska in till Göteborg imorgon med Linnéa, blev det precis bestämt. Eftersom vi är lediga imorgon också, eheh. Jag fick min vecka med sportlov hemma, skönt.
Men herre gud, jag har ju verkligen ingenting att säga. Hejdå, haha!

Kommentarer
Postat av: JenniferEllinor

Vad bra, du får dock inte se det snygga orginalet ;D Men jag tror du överlever, inte sant ? =)

2010-02-25 @ 12:11:08
URL: http://jenniferellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0