Godmorgon!

tJAO bLOGGEN.

Idag tänkte jag försöka mig på att ta mig till min pojkvän, vi kan väl be tillsammans om att bussen ska gå? Tänkte ringa och väcka honom efter jag skrivit det här, ehe. Funderar på att sova där men då måste jag släpa med mig så mycket för det är ju skola imorgon, ångest.

Egentligen är det såååå ovärt att åka bort på ett lov, eller? Man missar ju liksom allt det roliga här hemma och så vilar man knappt upp sig. Nej, det där är inget för mig alltså.

Förresten tog vi med oss det fina vädret hem från Österrike, hoppas att det var okej! Nu ska jag klä på mig så hörs vi en annan dag, jag säger inte vilken! PUSSIS


Såhär tycker jag oftast om västtrafik...

Kommentarer
Postat av: julia

äckelsnön kan bara försvinna!

2010-02-22 @ 16:18:00
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0