Värdelös dag, nästan

Hallo bloggen! När jag som mest såg fram emot min extremt långa sovmorgon imorgon så insåg jag att jag bokat tid hos Liselotte halv tio, så jag måste ändå åka kvart i nio.. Inte så kul kanske, men behövligt.

Min fysikpolett trillade förövrigt ner idag. Så himla skönt. Nu behöver jag inte ha någon superduper ångest för att jag inte kan något inför provet nästa vecka. Det och engelskan är det sista vi gör nu innan lovet, och franskan då, och det ska bli så himla skönt så jag nästan avlider.

Annars har jag bara tabbat mig idag.
Det började i morse, med att jag tog ut mitt busskort ur plånboken och la det på köksbordet hos Axel. Jag hade tänkt stoppa ner det i jackfickan, men det glömde jag såklart av, så det ligger snällt kvar där och väntar. Utan busskort kunde jag ju inte åka hem förrän efter 16, när mitt fritidskort börjar funka. Kvart över fyra åker jag väl då, tänkte jag. Men när jag går mot stationen runt fyra så ser jag bussen gå. Klart som fan att det går en buss hel då, bara det att jag inte tänkte på det. Sedan när jag kommer till Åsa och Linus hämtar mig så säger han att han slutade samtidigt som mig och åkte bil hem, så jag kunde ju åkt med honom. Glad tjej? Nej, inte så värst.

Nu ska jag ta på mig myskläder, tända ljus och se om jag får gjort klart mina julkort. Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0