come, let us adore him

Vilken stjärnbloggare jag är. Uppdaterar ju stup i kvarten.

Skämt å sido. Igår var jag och min man på annandags-bandy, sedan satt vi och pusslade och glodde på tv mest hela dagen, jättemysigt. Idag försökte jag och Linnéa oss på rean, men det gick inget vidare, inte för mig i alla fall. Råkade bli lite småkär i en klänning från Acne, för typ 2500 kr. Värt.

Sedan kom jag hem, och pusslade lite mer. Det är typ terapi, helt galet.

Annars var julen lugn, mot alla odds. Det är så skönt med lov, att göra ingenting, och framför allt att inte jobba. Jag kanske får någon ordning trots allt, jag kanske kan sänka hastigheten lite.

Nu: Skinkmacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0