Check

Hallå bloggen!

Fysikprov - done
Jul på Liseberg - done (det var hur mysigt som helst, min pojkvän är bäst)
Julkort - done (ska bara springa upp till brevlådan och lägga på dom)
Julpynt - done
Pepparkaksbak - ikväll, då jävlar!

Åh, snart är det bannemig jullov. Jag längtar nästan ihjäl mig. Tänkte stanna hemma imorgon faktiskt. Två lektioner och snöstorm lockar mig inte. Matte kan jag göra på fredag och engelskan är troligtvis inte så givande.

Nu ska jag få något i magen tänkte jag. Puss vänner.



Kolla vilka söta grisar jag har! Och vilket fint ljus jag fick av mami. "Till en speciell person" står det. ♥

Jag älskar när jag ser så intelligent ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0