Redo att få det överstökat.

Så, julklappar inslagna. Nu är jag redo att få julen överstökad. Tog mig en ledig dag idag, det var väldigt värt faktiskt. Åkte med min mor och handlade och sprang samtidigt in på Skopunkten och köpte med mig ett par riktiga snyggingar. 199 riksdaler, hur värt som helst. Hade dock tjocka strumpbyxor på mig så jag chansade och tog ett par jag inte fick på mig i affären. Tyvärr visade det sig att jag inte fick på mig dom hemma heller så mami byter dom i morgon till en större storlek.

Annars är mina och Linnéas pepparkakor dom godaste någonsin.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Brukar du ha någon annorlunda ingrediens med i dina lussebullar?

2010-12-17 @ 01:09:20
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0