Noll motivation

Hej bloggen!

Sitter hemma hos LP, hon läser sin bok. Jag facebookar. Eller, jag vet inte vad jag gör egentligen. Funderar över mitt liv. Jag är så sjukt omotiverad så det finns inte. Jag vill inte gå upp ur sängen på morgonen, men jag vill inte heller ligga kvar. Jag vill bort, långt bort, och göra något helt annat, något helt annorlunda. Jag vill inte gå till skolan längre, för det känns inte som att vi gör något viktigt. Många prov har precis avslutats, det är 2 veckor kvar till jullovet och jag vill bara stanna hemma i sängen. Jag vill äta lussebullar, se på mysiga filmer, mysa med min man, spela roliga spel, äta lite mer lussebullar och varför inte pepparkakor också? Lyssna på mysig musik och gå runt i världens mysigaste kläder. Det är det enda jag känner att jag vill just nu. Åh, nä. Jag orkar inte. 

Imorgon ska jag handla julklappar, och köpa mig ett fint smycke från Guldfynd by Kenza, eftersom det är 20% rabatt. Eller något annat fint kanske? Whatever, jag ska inte göra många knop imorgon i alla fall. Det är ett som är säkert.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://carolinelundh.devote.se/blogs/6931674/och-saa-vaelkomnar-vi-in-december.htm#WriteComment

2010-12-01 @ 17:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0