Några stycken blev till 200..

Funderar lite på ett inlägg som sammanfattar året, vad tycker ni? Lite bilder och sånt. Skickade efter lite bilder nyss förresten. Tänkte göra en bok så ska se om jag inte kan köpa en imorgon. Jag tänkte att jag skulle göra en årsresumé och plocka ihop lite bilder från det som jag gjort. Det blev bara 196 bilder... Haha, som sagt, det blir inte alltid som man tänkt sig, så det hela slutade med att jag skickade efter 200 st. Hälften kommer ligga i min låda med den andra hälften som jag inte använt än, men var gör det.

Nu kallar nog sängen ändå. Pussis!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag vill se

en årsresume!

Vilket rim jag fick till där! Eller ja...

2010-12-31 @ 16:25:50
URL: http://Josefinatthedisco.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0