Lucia-firande

Idag har jag kikat på både ett och två luciafiranden, det ena lite sämre än det andra, men min bror spred ändå glädje, trots att hans sångkunskaper lös med sin frånvaro.

Imorgon är det jul på Liseberg som gäller. Funderar på att stoppa ner ett par tights att dra på mig under byxorna för jag har en känsla av att det kan bli redigt kallt..

På något sätt är det mer påtagligt att det snart är jul när det varit lucia. Man blir om möjligt ännu mer sugen på lussebullar, pepparkakor, snö, ljus och klappar.

Något vidare plugg till fysikprovet blev det väl inte direkt, men det får gå som det går nu, shit the same.

Nä, det var nog allt. Fy vad jag är tråkig. Vem bryr sig, det är ändå jag som bestämmer, hehe. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-16 @ 00:52:36
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0