Julklappar på G

Fy vad jag har sovit dåligt inatt. Jag vet inte hur många gånger jag vaknat och kollat på klockan och insett att det var mitt i natten. Drömt har jag gjort också, jättemycket, jättekonstigt. Nu såhär i efterhand minns jag ju aldrig var jag drömmer, men då, precis när jag vaknade, var allt glasklart. Sista gången jag vaknade minns jag att jag tänkte: Nu drömde jag ju i alla fall om att jag var hemma, så nu borde jag få sova.

Usch för sömnlöshet.. Nu ska jag i alla fall göra mig i ordning och sätta mig i bilen till stan och handla julklappar. Det blir bra! Sedan, när jag kommer hem, ska jag skriva klart mitt Företagsekonomiarbete, och efter det ska jag sätta mig och pilla med bloggen, för det är inte okej så som den ser ut nu. Puss!

Kommentarer
Postat av: julia

gör som jag, för ner drömmarna i en drömdagbok! puss fin

2010-12-02 @ 14:48:50
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0