Dagens upptäckt

Efter att ha insett att jag behöver träna när jag fått träningsvärk i ena vaden efter att ha gått upp och ner för en bänk i typ 8 min så satt jag och Linnéa och försökte komma på saker som är roliga.

Jag avskyr att träna, därför måste det vara smidigt och nära till hands för att jag ska göra något över huvudtaget, crosstrainern i garaget var därför en utmärkt idé, tyckte vi. När Linnéa gick utanför mitt rum upptäckte hon dock att där inte alls stod någon crosstrainer.

Jag har tyckt att det varit lite tomt i garaget ett tag, men det är inget jag reflekterat över särskilt mycket. Vi målade en dörr ett tag som stod där, så jag tänkte nog att det bara var den som var borta. Det slog mig aldrig att dom flyttat på crosstrainern för att få plats med dörren från första början, haha. Uppmärksam jag är känner jag. Där gick ju förövrigt den planen i kras. Skit också.

Var ute och fotade förut, lägger nog in bilderna imorgon, tänkte nämligen hoppa i säng nu. Puss vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0