Åh, choklad!

Åh, igen. Jag vann! I Carolines choklad-tävling. Hur bra?! Hur glad blir man inte när man får choklad i brevlådan liksom? Gladare än gladast! Det här gjorde min dag.

Förresten, jag fick hem från Linnéa förut, insåg att jag är ganska tragisk, så när jag kom hem tände jag massa ljus, satte på God Jul listan som bästa Beda gjort, placerade mig i min säng och gjorde flera jättefina julkort. Nöjd och glad sitter jag nu här, två timmar senare och funderar på vilken av mina böcker jag ska sätta mig i soffan med. Jag ska börja läsa mer, så är det bara. Vem mer än jag kan göra något åt det liksom?

Här är förresten en kass mobilbild på min tavla jag målat i bilden, någon frågade efter den. Pussisar!


Här är min mans bebis-ko också. Den är så himla söt.

Kommentarer
Postat av: julia

finis tavla babe!

2010-12-01 @ 20:44:03
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/
Postat av: k

gulledig. hjärta

2010-12-01 @ 21:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0