Värd dag!

Första dagen som 2a på Elof Lindälv. Det känns wierd med massa småungar (ja, dom är små för mig, kommer alltid vara) springades omkring i korridoren, men satan va gött att vara tillbaka ändå. Sommarlov tråkar ut en så fruktansvärt dom sista dagarna.

Idag fick jag tummen ur och var ute och sprang. Det kändes rätt bra faktiskt. Ska snart kolla igenom vad jag ska packa ner i min ryggsäck tills imorgon så att jag får med mig allt. Skulle vilja lämna in min dator så snart som möjligt också så att den blir fixad.. Anyway, jag fick ett överskåp igen!!! Mitt liv äger, hehe. Jag hade seriöst dött om jag fick ett där nere...

Vill bara åka hem och slå ihjäl Elin Persson för att hon är sjuk och inte vill komma till skolan för att träffa mig!!! Dessutom så är mina naglar orangea (kan man skriva så?) nu, det är skitsnyggt! Allting är klart tills på lördag också, ska på partey på Kumla (hehe, i'm going to jail!!) till Anna och Mathilda! Ska bara bestämma vad jag ska ha på mig, svart och vitt är dresscoden..

Jaja, blabla typ. Ska trycka i mig en ipren nu och kanske läsa min bok? Jag har sån galen mensvärk så jag vill typ dö lite sådär. Bye!








Slänger in lite ursnygga cambilder på mig också, går runt här och myser i min nya skjorta från H&M, love it!

Kommentarer
Postat av: julia

åh vad du är fin!

2010-08-19 @ 17:25:38
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0