Glömde publicera...

Hallo bloggen! Mycket bloggande idag måste jag erkänna. Var nyss ute och sprang med mamma, kul att man eftersvettas så jävla mycket att duschen typ var överflödig..

Igår var jättekul faktiskt! Över förväntan. Fast, som vanligt när det gäller Åsa-folk osv så slutar allt i blod svett och tårar, men då drog jag och Linnéa. Vi blev medbjudna på kräftskiva på väg hem, men då började klockan närma sig halv tre så vi tackade snällt nej och Linnéa sov i princip innan vi klev innanför dörren, haha. Har tyvärr inga bilder alls, för jag lämnade kameran hemma, men det var nog lika bra det..

Imorgon är det skola igen, allvaret börjar typ. Går från 8.25 - 16.50, den är nog kul.. Jaja, mitt schema på vår-terminen äger sönder så jag ska inte klaga.

Glömde publicera, men detta skrev jag typ för 4-5 timmar sedan, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0