Träning - check

Hello again! Jag fick helt plötsligt slita mig från datorn och snabbt hoppa i träningskläderna, för jag och mamma skulle tydligen ner till Frillesås med Emil. Han skulle träna och det skulle vi med, sprang 2 varv på det nya elljusspåret där, ungefär 4 km. Det tog 25 min, helt okej ändå?

Jag sitter här med ett helt ton med böcker framför mig som jag ska beta mig igenom lite tänkte jag. Har deadline med mig själv att ligga i sängen vid 10 så jag har lite mer än en timme på mig. För dom som är intresserade visar jag skorna imorgon, om jag hinner! Ska vara med LP nämligen.

Måste bara säga att det är så himla skönt att skolan dragit igång igen, trots att den medför en del bekymmer och stress, men i kind of like it, på något sätt.

Nu ska jag försöka mig på att förstå derivata och hur det fungerar, ciao mateys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0