SuperbloggarN'

Mh, vilken super-bloggare jag är!

Jag ska göra ett kapitel i matten denna veckan, det är typ 12 sidor, och jag har två lektioner till, vad hände där då? Hejdå torsdags-sovmorgon och hej matteplugg?

Och ja, jag behöver nog plugga både det ena och det andra, men min metod är att sova på saken förstår ni. Det fungerar alltid. Förutom när det liksom inte finns en natt till godo, för jag kan ju inte gå och lägga mig mitt på dagen och sova på det, right?

På tal om att sova. Jag sover som en fladdermus nu för tiden, dvs: Skitdåligt. Jag drömmer både det ena och det andra, och dessutom kan jag inte somna utan strumpor?! Mina fötter blir så kalla att jag inte kan sova och så fort jag drar på mig ett par strumpor somnar jag?

För längesedan, när jag verkligen inte kunde sova, så drog jag på mig en varm och skön tjocktröja, och vips så somnade jag bums. Vad är det liksom?

Kommentarer
Postat av: Nettan

Konstigt e de!

2010-09-01 @ 12:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0