Roligt, roligare, roligast

Roliga inlägg jag skrivit på sistone. Jag är rolig.

Mitt hår är som smör, mysigt. Kanske bore duscha? Äh, duscha är överskattat.

Idag ska jag baka bullar.

Imorgon cyklar vi till Varberg.

Nästa vecka ska jag jobba 1 dag.

Veckan där efter börjar skolan.

Undra när jag får lön?


När jag ska skriva en rubrik till varje inlägg (jag gör alltid det sist för jag halkar ändå alltid in på något annat) så kommer dom som jag skrivit innan upp i rullisten liksom. (Heter det ens så?) När jag inte har något bra att skriva så skriver jag alltid samma rubrik som till ett annat tråkigt inlägg.. Dålig fantasi? Oja

Snart är det 4 år sedan

Kommentarer
Postat av: moster

Absolut, duscha är brutalt överskattat! haha

JA du Linn snart 4 år, de e inte klokt!!!



Kram o va rädda om Er i varberg!!

2010-08-05 @ 12:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0