Man tager vad man haver

Jaha, här sitter jag, framför datorn. Välkomnar hösten genom att tända lite ljus och sätta på mig jeans imorgon, det känns bra. Ska inviga mina nya skor också, yummie.
Det blir ingen bild på dom idag heller förresten, ehe. Det är för mörkt jag och orkar inte. Förresten ska jag plugga lite Fysik nu, för jag har världens sötaste fysiklärare så det blir inte mycket gjort på lektionerna..

Förresten, roligaste skoldagen på året idag, lätt!
Vi har 2 h och 20 min fysik i slutet på dagen, så vi fick en rast mitt i ungefär. Gissa vad nötterna i min klass gör då? Jo, dom börjar spela baseboll i studiehallen, med en planch eller något som slagträ, ett papper, ihopknycklat, till boll och en avskämningsvägg som dom hade bakom för att dom inte skulle kasta på någon. Sedan sprang dom runt bord och stolar och gjorde homeruns osv. Hur roligt som helst!

Sedan gick vi in på lektionen igen, och då kommer min andra lärare, Lasse, in och säger:
- Henrik! Vi kan inte ha lektion så länge, vi har ju konferans och det är ju enda gången på hela veckan vi får gratis fika! Vi får helt enkelt sluta tidigare.

Nu borde jag plugga fysik, men vi får se. Ciao!

Kommentarer
Postat av: josefin

alltså jag dör för att nv är så himla bra ibland va!

2010-08-25 @ 22:10:42
URL: http://fashionguns.blogg.se/
Postat av: julia

vad har du köpt för skor?:))

2010-08-26 @ 15:53:40
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0