Linnéa, bli aldrig frisör

Linnéa skulle klippa sin mammas hår. Jag tror att Katrine bad om ungefär 4 cm. Linnéa klippte nog nästan 1 dm på vissa ställen...

Alltså, allvarligt. Det var nog det roligaste. Jag skrattade så jag grät. Katrine var inte alls glad och Linnéa blev bara mer och mer förtvivlad. Skevt som satan klippte hon också, så jag fick ta över tillslut, men oj, vad roligt det var.

Hennes reaktion på Katrines reaktion. "Mamma, jag gör allt, vad som helst, okej?!" "Du är jättefin, jag lovar. Mamma, det är säkert, jag gör vad som helst!!!"

HAHAHAHAHHAHHAA, förlåt, ni fattar säkert inte det roliga, men gud. Så himla roligt bara!!!!

Kommentarer
Postat av: julia

hahahaha, låter som linnea l när hon skulle klippa emil em gång, det ojämnaste jag har sett. ingen linnea borde bli frisör;)

2010-08-14 @ 10:30:57
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0