Impulsiv är mitt andranamn

Tjao bloggisch. Kom precis hem från stan. Jag och Linnéa planerade att åka till Kungsbacka och fika i morse, men så blev det fint väder så jag ville inte det. Det hela slutade med att vi fick ta båten (!) ut till en ö, och där låg vi några timmar. Sedan fick vi för att vi skulle på bio, sagt och gjort. En timme senare satt vi på bussen till Kungsbacka och Göteborg.

Bion vi såg var Letters to Juliet. Det var verkligen en sån där film man vill sätta sig och se på i höstrusket med sin pojkvän. (som dock aldrig kommer att se den..) Som alltid när jag ser på film, särskilt bio, så satt jag och grät typ halva filmen, av olika anledningar.

Jag och Linnéa fick lite halvpanik när vi ringde Benjamin och fick reda på att vi var tvungna (det enda ordet jag stavade fel på i min svenska uppsats i 9an. Jag glömmer det aldrig) att vänta på stationen i en timme innan bussen gick hem. Som tur var kunde vi åka med Runo, men det hela slutade med att jag körde.

Idag kom förresten världens bästa Elin hem från Emmaboda! Det är nice, och snaaaaaaaaaaart åker vi till Varberg. Så bra kommer det blir. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0