He's much like myself

Jag tror att jag och min bror är ganska lika..

Han sov hos mig inatt, i min säng. Ja, han hade tjötat om det i typ tusen år och igår gav jag med mig. Kvart över tio på en fredag hoppade jag då i säng. Båda två slocknade med en gång, haha.

Sedan vaknade jag vid 02.20 typ, och var så jävla törstig så jag var tvungen att gå upp och dricka. BIG MISTAKE. Kunde ju fan inte somna om efter det. Jag låg seriöst i sängen i två timmar och knödde med den lilla knölen bredvid. Lyssnade på lite Green Day, saknade konserten lite osv. Facebookade lite, spelade lite spel, ingenting hjälpte. Sedan blev jag akut hungrig vid typ 04.20 så då gick jag upp och tog två mackor. Efter det somnade jag som en stock. Värt..

Gärna att jag gick upp till Emil i morse och sa att han hade tagit all plats i sängen hela natten typ, och han påstår exakt det samma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0