Händiga kvinnor is the shit, eller..?

Jag och mamma skulle laga min cykel (som ni kommer få läsa om senare hur den gick sönder). Händiga som vi är skulle vi göra det själva och allt gick skitbra. Tills vi hade lagat hålet. Då började det pysa ut luft igen. Mammas kommentar på det hela var: Jävla fitthelvete..
Hur fan reagerar man när ens mamma säger så undrar jag?

Vi fick i alla fall göra om det och när vi äntligen lagat det andra hålet också och satt på bakhjulet osv så provcyklar jag. Då har vi skrapat plasten där man ser vilken växel man har så det ser man knappt längre. Sedan när jag börjar växla så går det lite trögt och efter några växling-rundor upp och ner fastnar den så småningom på en växel.

Kul tänkte vi, och så gav vi upp och ropade på Runo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0