From Zero to Hero

Haha, mina bröder bär tegelplattor (heter det ens så?) (tegelpannor va?) (Skit samma. Emil sa stekpannor en gång, det var kul) (Sista parantesen).
Linus tar högar med typ 6-7 i varje. Småkillarna ta en i taget. Så himla söta. Så lägger dom in pannorna i hög heller, utan dom ligger bredvid varann. Så det ligger en, en, en, sju, sex, en, en, en. Haha. Ja, jag tyckte det var roligt.
Nej, jag har inget att göra. Ska åka till jobbet om en halvtimme. Lyssnar på Disney.

Update: Simon tror att han är lika biff som Linus men det ser ut som att han ska gå av på mitten och skita ner sig när han bär lika många som honom, haha!!

Update 2: Jag kände nu att jag vill klippa av mitt hår typ en halv decimeter till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0