En förvarning hade vart okej?

Jesus amalia. Halvvägs hem från bussen öppnar sig himlen. Tur att jag hann få upp mitt paraply för annars hade jag seriöst sett ut som en dränkt katt..

Slängde mig på bussen in till Kungsbacka förut och träffade Eric. Den killen hade storslagna planer för sig.

(Värt att det hänger en handduk ute såg jag nu, kanske ska kolla om det finns något mer som inte borde bli dränkt i H2O?)

Nu ska jag käka något tänkte jag, sedan får jag väl dra på mig mina regnkläder och ett par stövlar innan jag cyklar ner mot LP's place igen. Vi ska tycka synd om oss själva, diskutera festen som vi var på tillsammans men inte såg varann på och se en bra film!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0