Beslutsångest?

Tror mina ögon trillar ihop nu, är det okej att gå och lägga sig klockan nio?

Anyway. Chill dag i skolan, jag började 12.20, ehe. Fick skjuts in, eller jag körde faktiskt. Sen kollade jag på när Benjamin drack te och sedan gick jag till jobbet. Jobbade tre timmar som typ flög fram, så det var okej.

Men helt seriöst, det var en mamma och hennes dotter idag som stod och valde tuggummi paket i typ 15 min?!
Jag hann ta tre kunder emellan och springa på toa, två gånger (det var upptaget första gången, haha). Allvarligt?! Hur svårt kan det vara liksom, ta ett jävla tuggummipaket och om det är äckligt får man väl bara ta ett annat nästa gång, det är väl inte hela världen?! Gud, ville typ skjuta henne.

Imorgon går jag till 16.05 och sedan drar jag och LP hem till EP och myser järnet. Livet äger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0