Regn och rusk, igen..

Hello bloggen!
Såg att gästbloggaren våldgästat min blogg ja, hon saknade väl det eftersom hon tog bort sin, haha.

Hoppas ni har haft en bra Påskafton! Min var trevlig, Andréas och Linnéa var här en stund och sedan såg jag och Eric bara på film och tog det lugnt. Idag har vi cyklat runt litegrann och även bakat kladdkaka. Det blev inte så mycket till kaka dock, det var i princip bara smet, hmm... Jaja, med lite grädde på det så slank det ner rätt fort!

Var med Tilda i stallet och kollade när hon hoppade Påskhoppning igår också, snacka om nostalgi. Så många timmar jag lagt där, så mycket man fått och så mycket man gett. Jag kände hur mycket jag saknade det men insåg även varför jag slutade. Det är helt galet vilket slavarbete småtjejerna där gör.
Mocka, fodra, städa, rid, mocka igen, putsa, mata, släpp ut, ta in, var ledare för de mindre, jobba på tävlingar. Man kan hålla på i all oändlighet. Det värsta är att dom i princip betalar för det..

Hittade en lagom somrig bild, ge mig lite sommar och brun färg tack. PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0