Manligt

Manligt att mina bilder jag ville ha upp på facebook ville stanna i sin mapp och inte förflytta sig en millimeter närmre facebook än dom var från början?
Nej, inte så manligt.

Desto manligare är det att jag pluggat som en dåre idag och fått gjort massor, så mycket att jag nu tänker gå och lägga mig och läsa biologi så att jag får sovit på det ordentligt. Om jag, sveriges sämsta pluggare (?), ska ge ett tips så är det nog det: Läs innan du går och lägger dig! Hjärnan bearbetar saker och ting när du sover, det är vetenskapligt bevisat faktiskt, så go for it. Läs det innan du somnar och vips har du tjänat några läsningar för att din hjärna är så fiffig och sover på saken. Great ju!

I alla fall, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: julia

lek med mig snart!

2010-04-21 @ 19:04:02
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0