Le design nouveau, très bien!

Så, nu får jag väl nöja mig!

Har suttit nu, åtskilliga timmar och försökt få ordning på allt jag vill i bloggen. Jag vill inte ha det i punktform i menyn men jag får verkligen inte bort det. Om det är någon som vet hur man fixar't så säg mer är gärna till. Annars får jag nog säga att jag är rätt nöjd. Har nog ändrat på det mesta och det känns skönt, behövde lite nytt!

Sitter här i min pyjamas och väntar på ett samtal från min kära pojkvän, dock verkar det inte som att han har lust att ringa mig så jag får väl plugga lite mer franska. Satte mig faktiskt förut och gjorde en hörförståelse-uppgift på nätet, det var, otroligt nog, inte så svårt som jag trodde. MVG, here i come!

CIAO

Kommentarer
Postat av: Yennipher

Jag tror att punkt-listorna i menyn beror på att du råkat ta bort <div class="nav"> i kodmallen. :)

2010-04-19 @ 16:54:23
URL: http://yennipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0