it's not your fault that you died.

Okej, först lite skolångest: Jag har prov på Matte B imorgon och jag har pluggat så gott som ingenting. Jag borde ha pluggat mycket mer franska än vad jag gjort och jag borde även gjort eller i alla fall påbörjat svenska uppgiften. Välkommen tillbaka till verkligheten Linn...

Sen kan man ju inte klaga på vädret, det brinner i min ansikte av all färgen jag fått idag, gött. Har hört att det ska bli lika fint väder hela veckan så vi får väl hoppas det! Inte mig emot att gå i shorts.

Ni får ett citat från tidigare idag innan jag ska stänga av datorn och falla i sömn:
Linnéa: Kolla, där kommer mannen, myten, legenden!
Linn: Vem?...
Linnéa: Daniel såklart!
Linn: HAHA, jag tänkte precis säga: Vilken jävla PJ som kommer där...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0