17 år i staden där jag växte upp..

.. och så, märker du hur fort det går? Ja, jag var 17 år, ville inte va den som jag va

Veronica Maggio, jag njuter.

Frågorna jag ställer mig idag är Hur kallt är det ute? och Varför gick jag upp så förbannat tidigt när jag för en gångs skull sov länge?

Dom ska jag fundera på undertiden jag tar mig till ännu en buss och ännu en pendel för att komma in till Fotomässan och Michaela! Det ska bli rätt spännande faktiskt.

Nu (efter att ha hunnit städa på mitt rum och diverse onödiga saker..) ska jag ta mitt nytvättade hår och välja ut en väska och sedan ta mig ner till bussen som går om lite mindre än en halvtimme. Det blir bra.
CIAO


I really do like you sweetheart!

Kommentarer
Postat av: ditt lilla hjärta

Och jag dig!

2010-04-11 @ 14:36:13
URL: http://eelliii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0