utdöd blogg?

Min blogg håller på att dö ut känns det som. Jag har inte tid, jag har knappt tid att sitta vid datorn.
Jag går till skolan, kommer hem, pluggar, är med kompisar eller Eric, och så ska jag börja träna tre dagar i veckan nu. På ett sätt är det rätt gött, vardagen har kommit igång och det känns som att man gör något vettigt för en gångs skull. Helgerna är guld värda och man har något att längta efter hela tiden istället för att bara gå runt och göra ingenting 24/7.
Jag har fortfarande lite småångest för om jag vill bo i garaget eller inte men det blir nog så. Det är trots allt kul med lite förändring osv.
Nu ska jag försöka skriva klart min engelska och sedan ska jag lägga mig och läsa en bok.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0