Oh happy day

Hej bloggen. ♥

Jag har sovit ut, för första gången på hur länge som helst känns det som. Det var gött som satan. Så nu städar jag, fixar i ordning saker som legat och skräpat allt för länge. Ska se om jag får pluggat lite sen också. Franska alltså, förstår mig inte riktigt på det där språket, och ändå är det inte särskilt svårt om man jämför med många andra språk. 

Ikväll vill jag åka till Eric, men vi får se hur det blir med den saken. Han jobbar och tydligen behövde jag ta hand om min kära bror. Tror att det är bra om jhag gör det så att jag har något att komma med när jag vill gå på bio både imon och på tisdag, hehe. 
Handla kläder vill jag också, är sugen som satan. Plus att jag vill ha kallt väder, riktigt svnkallt. 

EMIL TRÄNAR FÖRSTA GÅNGEN IDAG!!!! BANDYN, HERE I COME. 

Nu ska jag fortsätta pilla och sedan gå in i duschen. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0