exhausted

Jag är heeeelt slut. Och jag menar verkligen helt slut. Inte bara trött, utan slut. Jag orkar inte ett piss.
Att orientera tar verkligen på krafterna, sen en innebandyträning på det och försök till plugg så har du mig, totalt lost.

Det började med att jag var i skolan rätt tidigt för att hämta den nedrans miniräknaren. Satt med miljontals km-barn på bussen in, Tim bl.a. I alla fall, så kom vi dit och precis innan jag ska starta så börjar det pissregna, det verkligen öste ner. Bra början liksom. Så kom jag iväg i alla fall och hittade de tre första rätt snabbt, fyran tog dock ett tag men ändå inte om man jämför med de andra som sprang omkring och letade, hehe. Sen blev jag snabbt trött och okoncentrerad så när jag kom till en liten bro som man skulle balansera över för att komma över en myr så halkade jag såklart i. Stod med vatten upp till knäna, hemskt var det. Blev fruktansvärt blöt och benen vägde ungefär 3 ton, each. Så resten gick väl rätt långsamt, men ändå bra. Kom i mål på 87 minuter, så jag är nöjd.

Nu sitter jag och kollar var jag vill se på bio eftersom världens bästa pojkvän tydligen ska bjuda mig på det imon, så finns det verkligen ingen bra som man vill se.

Något som verkligen suger med att ha pojkvän, det är att man vet hur det är att inte sova ensam och att ha någon att mysa med jämt och ständigt, så när man inte har det så känner man sig så fruktansvärt ensam så det är inte sant. It's awful.

Men nej, nu ska jag gå in i duschen för andra gången idag. Packa mina saker inför imon, vi ska ju på Bokmässan med klassen, ta fram kläder, ringa Eric och så ska jag däcka gött i min säng.
Take care, PUSS


Jacob tyckte jag skulle ha den här bilden, fråga mig inte varför... Han är väl, söt?

Kommentarer
Postat av: k.

HAHAHAHAHA.

(jag garvar inte åt bilden)

fast den var ju riktigt charmig den med

2009-09-24 @ 21:15:27
Postat av: johannab

linnlinnlinn, vem är din pojkvän ? :D <3

2009-09-25 @ 14:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0