du kan ta dig..

Jag är trött på att allt jag gör är fel, allt jag säger är fel, jag är hemma för lite, jag är inte tillräckligt social, jag är inte i närheten vid rätt tillfällen, jag är inte tillräckligt trevlig, jag äter inte hemma, jag kostar för mycket.
Allt är fel, jag är fel. Jag är trött på det, okej?!

Jag är inte perfekt, jag kanske inte har tid att vara hemma, jag kanske inte alltid orkar vara trevlig, jag kan väl inte hjälpa att ni äter när jag går i skolan eller tränar?

Alltid är allting på din villkor, jag har faktiskt också ett liv.

Jag är trött på att höra att jag inte har hjälpt till tillräckligt mycket i garaget, att jag inte har målat en millimeter osv osv. CARE?! Det är fan ingen som har bett mig. Ni har ju uppenbarligen klarat er rätt bra utan mig?! För jag hjälper ju aldrig till annars eller så, passar småbröder och allt annat.



Kommentarer
Postat av: julia

älsklingen

2009-09-27 @ 21:59:12
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/
Postat av: elin

stå på dej girl!

dem flesta vuxna är lite fucktup då&då.. ser bara det dåliga -.-

2009-09-27 @ 22:34:40
URL: http://elinakeson.blogg.se/
Postat av: beda

? ♥

2009-09-28 @ 16:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0