hahahahahahahahahahahahaha

Åh herre gud vad jag är trött.
Måste bara citera Runo:

Jag och Camilla skulle åka och handla så var det ont om parkeringsplatser så när vi såg en hoppade jag ur och ställde mig där. Så kom det en gubbe och körde in på den trots att jag stod och vinkade, asså, han körde verkligen på mig. Sen klev han ur bilen och började skrika på mig att jag inte skulle tro att jag ägde stället och massa skit.
Och jag blev ju så jävla arg såklart, men lyckades tygla mig. Så när vi gick in på Ica köpte jag en kokosnöt och la på gubbens bil sedan.


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ASSÅ JAG DÖR !!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: k. ♥

HAHAHAHAHAHAAHHAAHHA.

lika kul idag som igårkväll

2009-10-20 @ 13:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0